Ku lepszemu

Mąż przywitał mnie kwiatami i domowym obiadem, zadbał o zakupy i przez te trudne, do poruszania się, chwile pomagał i pomaga każdego dnia..

Dziś pierwszy raz wyszłam z domu, małymi krokami, na zdjęcie szwów. Jest coraz lepiej, ale choć ciało wraca do formy, jeszcze nad myślami muszę popracować. Przyznaję, że odpłakałam cały stres i dopiero zbieram moce, także dziękuję wszystkim dobrym duszkom za ogrom wsparcia 🌺

A tymczasem odpoczywam, wyprawiam MK do szkoły, gram z nim w planszówki po powrocie i cieszę się wolnymi chwilami. Może nie w pełni do wykorzystania, ale i na rekonwalescencję czas potrzebny..

10 myśli w temacie “Ku lepszemu

  1. Venus 13 czerwca 2024 / 21:24

    cudowny mąż 🙂 piękne kwiat

    Powolutku i dojdziesz do siebie . Mocno Ci tego życzę

    Polubienie

    • Mysza w sieci 13 czerwca 2024 / 22:39

      Dziękuję serdecznie i za życzenie i za dobre słowo 🙂 Wzajemnie życzę dużo zdrowia, bo jak widać bardzo się przydaje

      Polubienie

  2. ms.blond 12 czerwca 2024 / 09:42

    Czas szybko mija. Mój niemąż już dwa miesiące na zwolnieniu. Ale juz chodzi i myśli o powrocie do pracy. Ani się nie obejrzysz a będziesz smigać.

    Polubienie

    • Mysza w sieci 12 czerwca 2024 / 12:46

      Na to liczę 🙂 Choć ten czas niech się tak nie spieszy.. Dobrze pobyć trochę w domu, na spokojnie. Choć wiem, że na dłuższą metę zacznie mnie nosić 😉 Zdrowia dla Was i szybkiego powrotu do formy dla Niemęża.

      Polubienie

  3. jotka 12 czerwca 2024 / 08:28

    Ciesz się każdą chwilą! dobrze mieć wsparcie w najbliższych, a zdrowie potrzebuje czasu…

    Polubienie

    • Mysza w sieci 12 czerwca 2024 / 09:14

      Ten czas wolny najbardziej mnie teraz cieszy 🙂 A za wsparcie jestem bardzo wdzięczna i doceniam pomoc z całego serca..

      Polubienie

  4. blubraa 12 czerwca 2024 / 00:11

    I tak jesteś dzielna! 🙂 a do formy jeszcze wrócisz, jeszcze będziesz biegać i szaleć. Teraz spokojnie i z pomocą się kuruj. 😘

    Polubienie

    • Mysza w sieci 12 czerwca 2024 / 09:12

      Staram się na spokojnie, choć wiesz, że energia już mnie nosi 🙂 Ale to dobrze, dzięki niej się nie podłamuję, tylko chce mi się wszystkiego i dążę, by to wszystko Móc 🙂 Dziękuję!

      Polubione przez 1 osoba

Dodaj komentarz