Na biało..

Biały Tydzień za nami. Patrzyłam na mojego Syna, który w białej szacie szedł świętować ciąg dalszy komunijnego czasu. Coraz wyższy, coraz bardziej świadomy, coraz starszy.. I choć jeszcze dziecięcy, to widać, że będzie z niego fajny mężczyzna. Oby tylko życie było dla niego łaskawe..

12 myśli w temacie “Na biało..

  1. Julka 30 Maj 2024 / 20:30

    O, i u Was pokomunijnie! Rosną te nasze dzieci, oby dalej tak pięknie, ❤️

    pozdrawiam i zapraszam do mnie flowersblossominthewintertime.blogspot.com

    Polubienie

  2. katasza 25 Maj 2024 / 16:55

    Oby tak! Bo jak tak mam wasz obraz z bloga, to że wyrośnie na fajnego mężczyznę, jestem praktycznie pewna. 🙂

    Polubienie

    • Mysza w sieci 26 Maj 2024 / 22:52

      Czuję to całym sercem 🙂 Serce mamy i tak przymknie oko na niedoskonałości;) Dziękujemy!

      Polubienie

  3. jotka 25 Maj 2024 / 13:16

    Oby było, ale dajesz mu dobry start!

    Polubienie

  4. ms.blond 25 Maj 2024 / 08:30

    Niech wyrośnie z nego fajny, ciepły mężczyzna. I z mojego też 😃
    Mów co chcesz,cieszę się, ze ten biały tydzień się skończył bo nic nie moglam zaplanować ani zrobić.

    Polubienie

    • Mysza w sieci 25 Maj 2024 / 11:54

      Tak było, dzień wypełniony do samego wieczora i nic nie mogłam zrobić.. Raz już Mąż sam poszedł bo nie miałam kiedy obiadu ugotować.. Twojemu Synowi też życzę dobrego życia 🙂 Myślę, że już jest z niego fajny chłopak i że wychowacie go na fajnego mężczyznę.

      Polubienie

Dodaj komentarz