Znienacka

W sumie można powiedzieć, że wakacje i tak mamy w toku. Bo czyż nie jest wakacyjnym wyjazd nad morze? Znienacka dostaliśmy propozycję podróży z rodzicami. Tata w celach służbowych, Mama, ja i Mały w celach plażowych. Plażing wprawdzie byłby bardziej udany, gdyby nie wiatr nadmorski obsypujący nas piachem. Ale tu zadziałałam okopując parasol przeciwsłoneczny i tworząc osłonę. Dopiero wtedy można było spokojnie się poopalać i porozmawiać bez piasku w zębach. Załapaliśmy się jeszcze na darmowy, dwudaniowy obiad w ośrodku wakacyjnym, gdzie Tata miał zlecenie, poszliśmy na długi spacer po Międzywodziu, zakończony lodami i spełnieni mogliśmy wracać do domu..

Kolejne Znienacka spotkało nas wczoraj, gdy po złożeniu życzeń wnuczce koleżanki zostaliśmy zgarnięci, tuż po zakupach, na imprezę urodzinową. Dobrze, że prezent miałam już od dawna dla malutkiej uszykowany, ale nie sądziłam, że akurat ten wieczór zakończę w kobieco – dziecięcym towarzystwie, przy truskawkach, arbuzie i truskawkowym, pysznym winie. Dzieciaki szalały, my miałyśmy czas pogadać i tylko szkoda, że maluchy miały limit posiedzenia z racji spania, bo mogłybyśmy siedzieć do nocy..

Znienacka zrobiło się też tak upalnie, że nic tylko spędzać czas nad wodą, co dziś uczyniliśmy. 30 stopni w cieniu, Mały wypluskany, wynurkowany i mam nadzieję szybko po tych atrakcjach zaśnie. Na jutro szykują się następne, więc warto dobrze się wyspać, czego akurat nie udało się spełnić tej nocy.. Mały wraz z sąsiadem bawili się telefonem i ustawili budzik, który wyrwał nas ze snu. Tak. Znienacka. O 4 w nocy. Także na dziś tylko jeden, odcinek Peaky Blinders i szybko w sen. Miłej niedzieli 🙂 i powodzenia w głosowaniu..

Reklama

39 myśli w temacie “Znienacka

1. stopociechblog 5 lipca 2020 / 20:23

Cudowne te Twoje znienacka.

2. wilma 29 czerwca 2020 / 19:33

Pozytywne „znienacka” jest jak niespodziewany prezent, i oby takich było więcej.
    Ale jest też takie „znienacka”, które wali jak obuchem i takim mówimy NIE;).
    Na razie na dwa tygodnie mam spokój z moimi wnuczętami, ale pod koniec lipca znowu trzeba będzie się spiąć, by im dorównać weną, inwencją i siłą.
    Pozdrowienia dla całej Rodzinki.

• Mysza w sieci 29 czerwca 2020 / 20:44

Jestem za, dla tych pozytywnych znienacków 🙂 Odpoczywaj i zbieraj siły na czas z wnuczętami. Dziękujemy za pozdrowienia i dla Ciebie i Twoich bliskich dużo dobrego.

3. Zielonapirania 28 czerwca 2020 / 22:23

Jaka piękna pusta plaża. Zazdroszczę dziecka kładącego się wcześnie spać:) mam na wakacjach wnuczkę, przed 22 nawet nie ma sensu pchać jej do łóżka, jest jeszcze widno i trud marny. A w zimie było tak pięknie: godzina 20 i nie ma dziecka:)

• Mysza w sieci 28 czerwca 2020 / 23:08

Plaża była pusta tylko chwilowo, po godzinie widok już był inny 😉 A nasz synek absolutnie nie jest z tych, co wcześnie zasypiają.. Już jako niemowlę, po odespaniu swoich drzemek potrafił szarżować do 24! Teraz zasypia w okolicy 22.. i nie ma znaczenia, czy to lato, czy zima 🙂 W dzień wyjazdu nad morze zdarzył się cud i aż to musiałam zapisać. Sen Małego ok 21 to dla nas święto.. Także rozumiem ból późnego zasypiania Wnuczki 🙂

4. optymista13 28 czerwca 2020 / 16:34

W czasach aktywności zawodowej (jeździłem autobusem), kiedy było to możliwe, zabierałem rodzinę na wycieczki. Fajne wspomnienia. 🙂

5. katasza 28 czerwca 2020 / 13:01

Nawet krótki wakacyjny akcent to już coś. 😉
    Nad naszym morzem niestety przydaje się parawan. 😉 Ale w upalne dni jest idealne, bo przyjemnie od niego wieje. 🙂

• Mysza w sieci 28 czerwca 2020 / 15:02

Gdyby to tak sobie lekko wiało to ok, nawet miło ale wiatr był za duży, sypało po oczach.. A dwa parawany zostały w domu 😉

• Mysza w sieci 28 czerwca 2020 / 08:38

Jakoś tak to się ostatnio dzieje, a to tego dokłada się coroczny czerwcowy worek z rodzinnymi świętami. Miłego czasu i dla Was 🙂

6. okularnicawkapciach 28 czerwca 2020 / 07:00

to ja mam nadzieję,że takich spontanów będzie coraz więcej tego lata! a pogoda jak dla mnie może się nie zmieniać!

• Mysza w sieci 28 czerwca 2020 / 08:36

Też jestem z niej zadowolona 🙂 Nie umniejszając potrzeby deszczu, który niech sobie pada, ale w nocy.. A spontany mają w sobie dużo z niespodzianki 🙂 Tobie też takich sympatycznych życzę!

7. fuscila 27 czerwca 2020 / 23:42

Wariacje na temat letnich wspaniałości. Super!
    Tak jak reszta, a najważniejsze, że Dziecko zadowolone! 😉
    Jeszcze trochę i wyfrunie!
    Opcję zapasową kombinuje!
    Macham!!!

• Mysza w sieci 28 czerwca 2020 / 08:34

Letnie wspaniałości są najlepsze 🙂 Dziecię cieszy się teraz każdego dnia, w domu i poza nim, a wiadomo szczęście dziecka dla nas najważniejsze.. I niech się z tym wyfruwaniem nie spieszy 😉 Ściskam serdecznie i słonecznie! 🌞🙂